Pàgina d'inici > Altres marxes > La LXIV Diada Montserratina es celebra el proper diumenge 28

La LXIV Diada Montserratina es celebra el proper diumenge 28


Un any més arriba la Diada Montserratina, una de les darreres cites del calendari cicloturista català. La tradicional festa, que arriba a la seva 64ena edició, es celebrarà el proper diumenge 28 d’octubre amb una pujada lliure per a tots els ciclistes a la muntanya de Montserrat.

Diada Montserratina 2012

La concentració al Mirador dels Apòstols està prevista a partir de les 9 hores del matí i, abans de les 10 hores, el Pare Rector farà la benedicció. A continuació, es farà el repartiment dels pins commemoratius a tots els participants i de les cintes a tots els clubs presents.

Diada Montserratina 1949Notícia a El Mundo Deportivo de la segona edició de la Diada (enllaç hemeroteca EMD)

Recordeu que la nit de dissabte 27 al diumenge 28 es fa el canvi a l’horari d’hivern: retardarem els rellotges una hora i a les 3 de la nit seran les 2. Com sempre demanem precaució a tots els ciclistes pel bon desenvolupament de la Diada.

Teniu més informació en aquest event al Facebook de la Comissió de Cicloturisme.

Categories:Altres marxes
  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: