Pàgina d'inici > Altres marxes > La Marxa Cicloturista Palamós-Costa Brava torna el 28 de maig

La Marxa Cicloturista Palamós-Costa Brava torna el 28 de maig


El proper diumenge 28 de maig a les 9:00 hores arrencarà des de l’Estadi Municipal de Futbol de Palamós la tercera edició de la Marxa Cicloturista Palamós-Costa Brava, organitzada pel club ciclista amb el mateix nom.

Els participants tindran preparat per davant un atractiu recorregut de 105 quilòmetres que s’inicia amb un tram neutralitzat des de Palamós fins a Sant Feliu de Guíxols. Un cop a Tossa de Mar seguirem pedalant cap a Llagostera, alt de Santa Pellaïa, la Bisbal de l’Empordà, el coll de la Ganga i Calonge per arribar de nou a Palamós.

Les inscripcions ja estan obertes a un preu de 28 euros pels federats fins el proper divendres 26 i de 33 euros el mateix dia de la marxa.

Teniu tota la informació a la web www.ccpalamos-costabrava.com.

Categories:Altres marxes
  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: